30 دسامبر 2023
دیدگاه‌ها برای استقلال مالی زنان چطور زنی مستقل باشم ؟ بسته هستنددیدگاه

استقلال مالی زنان بحث مورد توجه و مهم در این دوران است

زنانی هستند که به دنبال استقلال مالی هستند و دوست دارند در این دوران تمام سعی و تلاش خود را کنند تا به کسی تکیه نکنند و استقلال مالی داشته باشند آیا شما هم زنی هستید که استقلال مالی دارید ؟ یا کسی هستید که در حال تلاش برای یافتن استقلال مالی  هستید ؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله به تمامی سوالات شما پاسخ بدهیم.

استقلال مالی مقوله ای بسیار شیرین برای زنانی هست که از نظر روان شناسی بسیار زنانی قوی هستند و همیشه رویای این را داشته اند که بر روی پای خودشان بایستند درصد زیادی  از زنانی که به طوری حق آنها داده نشده است و یا به طوری حقشان را نتوانستند بستانند در صدد این برآمده اند که خودشان دست خودشان را بگیرند و از روی زمین بلند شوند یادتان باشد اولین شرط مستقل بودن استقلال مالی داشتن است.

استقلال مالی به چه معنی است ؟

استقلال مالی داشتن زنان به این معنی است که خودشان درآمدی دارند هر چند کم ، حامی خودشان هستند و مدیریت کامل مالی و خرج و مخارج جدا گانه خودشان را دارند این امر در دوران مدرن به خصوص پس از دوره فمنیسم بسیار بسیار  شدت گرفت و زنان بسیاری را به این راه ترغیب کرد که هر چند کم اما به درآمدی برسند و به اصطلاح دستشان توی جیب خودشان باشد.

حالا فرقی هم نمیکند این زن مجرد است یا متآهل ،بچه دار یا ندارد ،شغل ثابت دارد یا آزاد.مهم این است که به طوری میتواند  از پس امورات خودش بر بیاید و در تمام سختی های زندگی و مخارجی که به پای خودش است   به خوبی و سربلندی گذر کند.

جامعه از این زنان به طور کامل حمایت میکنید و خشنودی خودش را به زنان مستقل به هر نحوی و با هر روش و زبانی ثابت کرده است و می کند  

استقلال مالی زنان سبب شده تا آزادی هم در امورات خود داشته باشند

تیپ شخصیتی زنان کاملا ارتباط مستقیمی دارد با اینکه آیا رغبتی به مستقل شدن دارند ؟ یا خیر.

یکسری زنان هستند که کمک خرج خانواده خود هستند و از این کار لذت میبرند و یکسری  زنان هستند که علاقه چندانی به استقلال مالی نداشته اند و بیشتر ترجیح میدهند به جای وقتی که برا ی کار میگذارند  برای تفریحشان بگذارند با هم این مورد استقلال مالی بستگی دارد به اینکه با چه نوع تیپ شخصیت زنانه ای رو به رو هستیم.

زنانی که حسابگر هستند از حقوق خود آگاه هستند و بیشتر آگاهی دارند به اطراف و محیط زندگی خود بیشتر تمایل دارند که مستقل باشند تا جایی که آمار ها نشان میدهد زنانی که استقلال مالی دارند  اعتماد به نفس بیشتری هم دارند این زنان مستقل اکثر مواقع در کار خود بسیار سریع تر عمل میکنند و بسیار در امور خود دقت نظر را به عمل می آورند در سختی های زندگی به یاری خود میشتابند و اکثرشان هم دوست دارند یاری گر دیگران باشند

اگر در خانواده‌ای زن به استقلال مالی دست پیدا کند، فرزندان خانواده، معلمی شایسته برای آموزش‌های مالی خود خواهند داشت. همچنین آزادی مالی به زن کمک می‌کند به آموزش‌های دیگر فرزندانش نیز بهتر رسیدگی کند. شکوفایی زنان در هر عرصه به آزادی مالی آن‌ها بسیار وابسته است.  حتی اگر دختر خانواده نیز به استقلال مالی برسد، تاثیر شگرفی بر کل اعضای خانواده خواهد گذاشت. افزایش میزان امید به زندگی، افزایش میزان سلامتی اعضای خانواده و لذت بیشتر از زندگی از مزایای رسیدن به استقلال مالی است.

 در جامعه کنونی نقش بسیار مهمی بر عهده بانوان است. ما به عنوان انسان بیشتر از آنچه فکر کنیم بر یکدیگر تاثیر می‌گذاریم و دستیابی بانوان به موفقیت فردی، الهام بخش دیگر انسان‌ها به خصوص نزدیکان و اعضای خانواده‌شان خواهد بود.

روشنک قاسمی

روشنک قاسمی

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهها بسته است.